Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.08.30. 06:18 tsetten

Evolúcióelmélet

Címkék: vigyorin imrológia mikisztán

Ebattáknak az az elmélete, hogy a fagyigömbök száma arányosan nő az évek számával, úgyhogy szükségszerűen évről évre kénytelenek vagyunk több és több fagyit venni. Nem azért, mert ők kikényszergetnék a mamájukból, hanem ez a biológiai törvény, a genetikai kód.

Most a 3 gombócos egyedfejlődési fázisban vannak, de Imre kiszámolta, hogy annyi idős korában mint én már 9.5 gombóc fagyit kell megegyen. Én nem szoktam, csak két gombócot enni, és ezt is inkább szolidaritásból, mert nem szeretem olyan nagyon, de az ember a főemlősök azon osztályába tartozik, akik csapatokban (a csoportchierarchiát szigorúan betartva) fagylaltoznak árnyas ligetekben, nincs különutas státusz. Azt ebatták elég nyugtalanul szokták elkönyvelni az én rendellenesen kicsi adagjaimat, és mindig megkérdezik, hogy "csak nincs valami bajom"? Ráadásul amíg ők merészek és vállalkozókedvűek és megkóstolnak mindent, ami zöld, vagy kék, vagy éppen szezámmagos, vagy egyáltalán nem lehet tudni, hogy mi van-a- fantázianeve-mögött-gombóc, addig én mindig csoki-málna (lázadó kedvemben áfonya, erdei gyümölcs) konzervatív tandemben utazom.

Gábor mindig kap üres tölcsért, jövőre már a biológia belső logikája szerint, muszáj lesz egy gombócot legaláb legyűrnie.

Az  igazi szabad lélek sosem üvegtálból, vagy műanyag ingyombingyomból fagylaltozik, hanem mindig csak tölcsérből, amelynek az alja kirágható, és a tartalom két végéről fogyasztható. A két végéről fogyasztott fagylalt duplán jó, kétfelölről jön az íz, lehet cuppogni, szörcsögni és a végén átnézni a tölcséren, mint egy kalóztávcsövön. És hogy az anyai idegek ilyenkor a csöppenésveszély miatt az utolsókat rángják, az senkit sem érdekel. Az evolúciónak megvannak az áldozatai, hulljon a férgese.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr231347674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.09.06. 09:39:42

Én megcáfolom ezt a fajta evolúcióelméletet :D
Nálam 14 éves korban jött el az annyi gömb, ahány év- szakasz.
Ma már maximum azt tudom teljesíteni, hogy ahány X annyi gömb... bár nem tudom mi lesz a 4. X-en túl, mert nehezen csúsznak a gombócok :)

Heléna pedig abban a fázisban van, hogy felismeri a fagyizókat még az autóból is! :) Már kóstolgatja, eszegeti, főleg a tölcsért :)

Persze ahány fogyasztó, annyi elmélet ;)
Az Ebattáké nagyon tetszik ;)
süti beállítások módosítása