Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.09.10. 06:30 tsetten

Restum

Címkék: anyu

Tegnapelőtt elmentem Sz.B.-hez az augusztusi műtét utáni ellenőrzésre. Nem ő végezte a bevatkozást, és nem is ő állapította meg, hogy mi történt, mert szabadságon volt. Mégis hozzá mentem, biztonságot ad nekem az intelligenciája és alapossága.

A vizsgálat előtti éjjel álmodtam, Londonban éltem valami kommunában, színes ruhás, torzonborz hajú vidám emberek vettek körül. És álmomban is el kellett menni vizsgálatra. Egy szedett vedett bérházban került rá sor, a nőgyógyászati rendelő együtt működött egy hajszobrász-szalonnal, az egyik sarokban sorra másztak fel a kecskére a nők, a másik sarokban pedig minden féle vicces hajkoronát varázsoltak a fejükre.

Engem egy piros hajú, színes sálas lány vizsgált meg, nem is jött, hogy elhiggyem, nőgyógyász. Csak ultrahangos felvétel készült, és vidáman közölte, hogy a terhesség mégis él, egészen betöltötte a magzat szívdobogása a különös, szertelen teret. Mikor Gáborral majdnem elvetéltem, akkor örültem ennyire ennek az erős, gyors dobogásnak.

Erre ébredtem.

Aztán elmentem a rendelésre, útközben attól tartottam, hogy megint meghallgatom a "jobb ez így" elméleteket. Gyorsan és szárazon közöltem a tényeket Sz.B-vel, és mondtam előre, hogy tudom a válaszokat, de megvisel, ami történt. Azt hiszem megértett, mert nem mondott semmi olyant, amit ilyenkor szoktak.  Csak annyit, hogy biológiai értelemben sokkal egyszerűbb a történet, mint lelki értelemben.

Megvizsgált az ultrahang készülékkel, tökéletes pontos gépe van, és ő is tökéletesen érti. És vártam, hogy meghallom az álmomban hallott hangot.

De nem hallottam meg, csak megnéztük a teljesen üres méhet. Pontosabban, mondta Sz.B., "van egy kis restum" - maradvány - de az az ilyen beavatkozások esetén természetes.

Mondtam neki, hogy azt hiszem, csak egy újabb terhesség tud vissza hozni a felszínre. Azt mondta, hogy várjuk meg az első menstruációt. Utána minden indul újra tiszta lappal - mondta.

Tiszta lap, ezzel jöttem ki tőle. A kocsiban valami német sörivós, asztalcsapkodós zene szólt. Annyira sírtam, nem láttam az utat. Még szerencse, hogy időben felismertem, mennyire vicces a virslidalra átélt katarzis.

Itthon zajongott a majom ház. Senki sem kérdezte, hogy volt, mi volt. Én meg nem mondtam.

Azóta gondolkodom, azon, amit Sz.B. mondott. HOgy vannak-e tiszta lapok, és hogy kitölthető-e bennem ez az űr. Vagy marad a restum.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr11372392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manner 2009.09.10. 10:22:23

Huhh, sosem éltem ezt át, csak a "majdnem"-et, nem is tudom, mit írjak. Talán csak annyit, hogy nagyon sajnálom... meg, hogy szerintem igenis vannak tiszta lapok.. szerintem az álmod is erről szólt :)

cucka 2009.09.10. 11:48:02

Embertpróbáló időszak ez, de tiszta lap mindig van... ölellek!

Ingrid 2009.09.10. 14:04:37

Megragadtam a "jobb ez így" elméletnél... hogy mennyire nemszereted. Nekem sokat használt ebben a helyzetben, mert csak úgy tudtam megnyugodni, hogy átfuttattam magamban azt, hogy mi lett volna ha?...
Mert valamiért biztosan így kellett történnie. Az én lelkem csak így tudta feldolgozni, és habár ott a seb, meg vagyok gyógyulva, úgy érzem túlvagyok rajta...
Nagyon kívánom, hogy az az álom, ha nem is úgy, ahogy szeretted volna, de valóra váljon és ismét ott dobogjon egy picike szívhang... ha nagyon akarod, akkor teljesül, hiszen megálmodtad!
Ölellek én is és hiszek a tiszta lapokban!

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2009.09.11. 09:15:30

Nem is tudom, hogy mit írjak. Nekem is az jutott az eszembe, hogy mi van, ha még később történik. Akkorra még inkább hozzád nőtt volna, hiszen minél több napot éltetek meg együtt. Ennél fogva talán még fájdalmasabb lett volna. Nem tudom. El kell fogadnod, hogy ez van most és pozitívan tekinteni előre, csak is előre. Ha butaságot írtam, kérlek bocsásd meg, és talán abban is igazad van, hogy minek szólalok meg, ha még soha nem voltam ilyen helyzetben. Én csak olyan helyzetben voltam, hogy a 2 éves kisfiam életéért aggódtam hosszú heteken keresztül.

Biztosan kitölthető benned ez az űr, tudod hogyan. Veled vagyok.

Macitigrismalacka 2009.09.11. 15:38:35

Ez a vizsálat szükséges volt, de sajna felkavarta Benned az átélteket...gondolj arra, van három csodálatos gyermeked, egy fantasztikus Családod és sok-sok Barát, aki gondol Rád még akkor is, ha néha el van "havazva"... és egy ilyen szeretettel tele kedves kis környezetbe BIZTOS vagyok hogy jönni fog AKInek jönnie kell.Fel a fejjel, sok-sok ölelés Nektek!

meske 2009.09.11. 18:59:14

Ismétlem magamat.... 3 angyalkámmal tudom és átérzem mit élsz át. :((((
De tudod, te mondtad nekem, hogy az álmok nem csalnak...és ennek a fura álomnak is azért elég komoly üzenete van!
puszillak!

tsetten 2009.09.13. 11:29:36

Kedveseim, nincs ennek racionalitása, ennek az érzésnek, és élethelyzetnek. Én sem látom másnak ezt, mint egy lezárt történetnek. Ha van "haszna", hogy tisztáz bennem néhány kérdést, magamhoz, másokhoz való viszonyomban. Haragszom azért,ahogyan ez történt. A fáradtságért, a kiszolgáltatottságért, azért, hogy egyetlen perc sem volt befelé figyelni, hogy úgy jött és ment el, hogy egyetlen rezdülésem se volt feléje. Ezért haragszom, ez szül bennem nagyon rossz érzést. De tartozom neki azért, hogy eztán ne így legyen. És meske, igazad van, tényleg különös álom volt, és van benne valami erő, biztosan előre visz. Valami szines, vidám dolog felé:)
süti beállítások módosítása