Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.09.20. 21:12 tsetten

Kész ség

Címkék: képességfejlesztés gábor

Járok Gáborral babacsoportba, készségfejlesztés címén. A tavasszal a Gecse Dániel központba jártunk, oda még vissza fogunk menni. Ez amolyan babásmamás klubdélelőtt,mondókázással a Caritasnál. Kicsit szorongtam, én nem nagyon illeszkedem könnyen az ilyen helyzetekbe, de igyekszem (gyerekükről többes számban beszélő mamák - mi még nem kakáltunk ma brrrr). Már háromszor voltunk, az ott tanult mondókákat itthon is mondogatjuk. Felismeri a dalokat, bizonyos dolgokat csinál már (fújja a szél a fákat - felemeli a kezeit, dülöngél). Amikor harmadszorra mentünk, felderült az arca, ahogy beértünk a terembe - felismerte a környezetet és az embereket. A gyerekek egymással még nem játszanak, az egyetlen interakció a játékok egymás kezéből való kirángatása. (méghogy ritka az erőszak:) ) Kifejezetten nem szeret körbensétálós játétkokat játszani (ő az egyetlen a csoportból, aki nem jár csak segítséggel), írtózik rálépni a babzsákokra. Viszont a legprofibb mászók közé tartozik, azt hiszem azért, mert ilyen régóta mászik, és ez az egyetlen közlekedési forma, amit segítség nélkül gyakorol. Igaz, a mászóalagútba csak akkor ment be noszogatásra, amikor én "előmásztam" neki.A  tükörelőtt játszás hozza a leginkább izgalomba, nagyon szereti még az egyensúlyjátékokat, amiket ketten játszunk (felhúzzuk egymást ülő helyzetbe, magasba röpítem).

A beszédfejlődése egészen fantasztikus. Állandó kérdése a "Mi az?", ezzel tele van az egész lakás, mindegyre hallatszik. Ha sokat ismétlünk egy szót, akkor kimondja, így mondta ki a múltkor, hogy "Matyi". De mondta már, hogy Eszter, rendszeresen ismétli, hogy Máááátééé és azt, hogy Bandi. Inkább a magánhangzókat mint a mássalhangzókat ejti, és a dallamát a szavaknak ismétli. Zenére "énekel", dallamosan zümmög, felismerhető sokszor a dallam, amit reprodukál. Cs. furulyázott neki, ettől megrémült. Nem először találkozom ezzel a jelenséggel, hogy megrémülnek a furulyaszótól. De most rájöttünk, hogy miért. Cs szájához tette a hangszert, és a száján nem emberi hang jött ki. Felmászott, próbálta kiszedni a furulyát Csé szájából.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr41395525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.09.22. 12:06:21

Nagyon szeretünk mi is ilyen játékokat játszani! :)
Örülök, hogy Gábor ilyen ügyesen mászik, nem is baj, hogy ezt elhúzza picit! Járni ráér később is, és szerintem ha egyszer beindul, nagyon ügyes kis menőmanó lesz :)
süti beállítások módosítása