Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.10.09. 20:52 tsetten

Lucia, szép leány

A tegnap, amikor kinyírtam ezt a blogot, rituálisan ugye, mert az szép, azt gondoltam, hogy hogy lehet az, hogy az élet ennyire aránytalan, és igazságtalan, hogy ééén vagyok a  világ talpalatnyi sötét felén, és az emberiség többi része pedig a napos, és szerencsésebbik felén. Csak körülöttem habzanak a problémák, a szégyenek, a válási cirkuszok, a kételyek, a folyamatos anyagi görcs stb. Mindenki más higgadtabb, bölcsebb, ügyesebb, megfontoltabb.

És akkor ma látom Luciát, a nesztelent. Akivel persze közösen koraszültünk, és azt hiszem ugyanazokat a padokat is koptattuk valamikor, és akivel elég egy végből valók vagyunk, holott sosem ismertük egymást. És akit azért nem olvastam mostanában, mert szégyeltem ilyen bezuhantan odakattintani, attól tartottam, hogy még valami kínosan nedves, nyúlós nyomot hagy az eltongyult kurzorom a blogján. Mert mindig vidám, és többsebességben viccel, és elegánsan ironikus, és fanyarul kedves. Szóval egyszerüen szégyelltem mostanában arra kullogni. És akkor látom, hogy nem. Mert Luciát is ugyanúgy le tudta húzni a mocsár. Meg a győztes Muci-harcok uttán jöttek most méltatlan pofonok.

És akkor megértettem, hogy nincs amit szégyenkezni. Meg elbújni. Van ez így, hogy az ember lefékez a legzsúfoltabb útkereszteződésekben. És megmakacsolja magát. Keresztbe áll. És nem megy tovább. És nem törődik azzal, hogy amúgy a tömeg merre sodródik. És nem zavarja, hogy összekarcolja a kocsiját. Nem zavarja, ha lenő a haja. Ha beszürkül, sőt besötétedik. (Jut eszembe Lucia volt az, aki a PIC-re észvesztő vörös-fekete csipkés melltartóban ment fejni. Hát azóta, respect.) (Írja Lucia, hogy annyit dolgozik, hogy fáj a csuklója. Jaj, hát ez is így megyen? Úgy át Ká Europe? Mert nekem is fáj bizony, napi tíz-tizenkét órát verni a gépet büntetlenül nem lehet.)

Sőt még azt is megértettem itt az utóbbi napokban, újra, hogy van olyan, hogy női szolidaritás. És kikérem Lucia, és pláne Muci nevében. Csak úgy, kikérem. Ki-ké-rem. Magamnak. Meg magunknak.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr901439488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.10.13. 10:46:26

Drága Csetten!
Sajnos, nagyon sokakat lehúz a "mocsár". van aki észreveszi, van aki nem. Van aki beismeri és elmondja őszintén, és van aki nem... Legtöbbjük, lehet blogot sem vezet, ezért nem is tudjuk.
Ne érezd úgy, hogy egyedül vagy - bár ilyen helyzetben mindenki élete rózsásabbnak tűnhet -, mert nagy kár, de sokakkal történnek meg hihetetlen és méltatlan helyzetek.
Luciához be- be kukkolok, és sokszor érzek elismerést, mert kivételes nő.

Mégis folytatódik?

vienn 2009.10.14. 01:47:17

Szia, te kedves Csetten!

Tegnap találtam rá a blogodra, együltö helyemben végig is olvastam. Ne hagyd abba, oké?

Ehhh... nyilván nem tudsz olyan élethelyzetet kezelni EGYEDÜL, amit többen EGYÜTT kellene kezelnetek. Elsösorban persze a nagyfiúk apjának kellene tudnia kezelnie veled együtt a gyerekek körüli dolgokat. Illene minden irányba azt képviselnie, hogy a két gyereketek ügyei rátok tartoznak és igyekeztek a lehetö legtöbb dologban megegyezésre jutni és együttmüködni, mindent megbeszélni.
Az apuka libácskajának pedig illene a gyerekek körüli dolgokat nem összekeverni a saját érzelmi zavaraival, féltékenységgel, kapcsolati pozícióbiztosítással és egyéb
marhaságokkal. (Remélem, tényleg agyba-föbe verted, ha másért nem, az álszent, alpári kommentért elölegbe megérdemelte, bruhahaha!)

De nem megyünk sokra, ha azzal foglalkozunk, ki mit miért nem csinál vagy nem képes csinálni.

Persze, hogy úgy lenne normális, ahogy te elképzeled: igen, a gyerekek számára minden pillanatban létezzen a másik szülö. De
mondom, ehhez megfelelö partnerek kellenek. A patchworközés nehéz, felnöttnek kell hozzá lenni. Ha nincsenek értö/érzö partnerek, akik a gyerekeket emberszámba veszik - akkor fújhatjuk. Az apás idökben jobb lekopni, nem hívni a gyerekeket, nem vinni sütit - elkerülendö a balhékat. És a gyerekekkel ezt
meg tudod beszélni: te elérhetö vagy a számukra bármikor, slussz.

Minél kevesebb a balhé, annál jobb. Ha valakivel nem lehet megbeszélni valamit, azzal nem lehet és kész. Ami nem megy, azt
nem kell eröltetni. Így könnyebb a gyerekeknek és mindenkinek. Szerintem (többgenerációs saját tapasztalat).

Na, itt egy adag nöi szolidaritás neked és a legjobbakat!

cseho · http://autizmus.blog.hu 2009.10.19. 15:16:18

Szia Csetten: off, de nem annyira, csak nem tudom hova és hogyan írjam (email vagy esetleg komment a blogomon), de ez a bejegyzésed végülis témába illő... jól vagyunk mindannyian nagyon, csak azon gondolkodom, hogy bezárom a blogomat végleg, és ezért nincsenek írások rajta.
süti beállítások módosítása