Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.12.02. 21:25 tsetten

Nincs

Címkék: anyu

Időm írni, sok a munka, és ha most nekiülnék leírni az utóbbi hetek eseményeit, rögtön lelkifurdim lenne, hogy mért nem dolgozom blogírás helyett.

De így, most csak ezt a rohanásban is állandó rossz érzést rögzítem. Van, akárhogy rohanok, nem múlik, és nem marad már el. Pedig azt hittem, hogy fog múlni. Persze, nem szabad úgy tenni, mintha ez tényleg fájna. Nincsen ennek helye sehol. Úgy kell tenni, mintha nem lenne, nem történt volna meg. Sokszor, mikor autóban ülök, és minden csupa suhanás, arra gondolok, ez az egyetlen rögzült pont, ami nem változik. Ha az ember tekintete beleakad egy ilyen pontba, hiába néz messze, előre, minden vissza fókuszálódik, meggörbülnek a síkok. A fákat figyelem mostanában, ahogy megdermedtek, a levelekkel elveszett belőlük a mozgás. Van az udvarunkon egy hárscsemete. Amikor ide ültették elhullatta a leveleit, úgy tűnt, belepusztult az átültetésbe. (vö. nem fogant meg). De nem ástuk ki, egész nyáron levelek nélkül zsugorodott a kert közepén, rossz voltt nézni ezen a tikkasztó nyáron, hogy szárad.  Mostanában sokszor megnézem, mert úgy tűnik, mintha rügyek lennének rajta. Nagyon kicsi, de fényes héjú rügyek. Mintha élnének.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr841569824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása