Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2010.02.18. 22:04 tsetten

Válások

Címkék: anyu

Az utóbbi időben láttam 3 rémes válást. A legrémesebb az, amelyikben a váló fél - egy anya -  különböző taktikákkal hónapok óta akadályozza az apát, hogy lássa a gyerekét. Megy a per, ilyen olyan eljárások, mondhatnám, hogy szokásos. De nem fér a fejembe, hogy nem lehet átlátni azt, hogy a gyereknek még akkor is szüksége van az apjára, ha az történetesen a legeslegutolsó, hétpróbás gazember.  A másik két válás főszereplői két negyvenes évein túli nő. Egymástól távol eső történetek, de közös, hogy mélyen, zsigerileg fordulnak el attól az embertől, akivel évtizedekig éltek együtt. Amolyan leszámolás féle. Rítus. (Mint minden). Nem tudom, csak a nőkbe van belekódolva ez az időzített bomba, ahogy szembe tudnak fordulni, félresöpörni sok sok évnyi szublimációt, alávetettséget?

Kettős aggyal gondolkodom: mint nő, és mint leendő férfiak anyja. Szeretném, ha bölcs és stabil társuk lenne majd. És ha bölcsen és érzékenyen tudnák szeretni őket a fiaim. Szeretném, ha nem mennének bele az én csapdáimba. Ki tudja, min mulik ez? Nevelésen? Szerencsén? Akaraton? Taktikán? Fogalmam sincs.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr641771805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása