Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2010.04.18. 21:28 tsetten

Cs-nek, kinek fia G.

Ma ültünk Cs-vel  a lopott öt percben, és azt mondta, Cs. ha G. nagy lesz, nem fogja szeretni.

Vissza kérdeztem, hogy mit mond, pedig tudtam, hogy miről beszél.  Előre húsz évre tudom, G indulatait, kételyeit, csalódásait, gyötrődéseit, gyanakvásait, düheit és rohamait. Azt is tudom, amit Cs. nem, hogy mindezeken túl, vagy mindezekkel együtt szeretni fogja. Hogy mindaz, amitől Cs. tart, és aminek Cs az oka, az mégiscsak oda vezet hozzá. G-n át, és magamon át, furcsa utak ezek, és fárasztóak, kimerítőek. Az a rémisztő tapasztalat, hogy az eltávolodás maga a közeledés, és hogy a bizonyosság megingásokból épül.  Nincs ilyen, hogy apa-fiú. Ezt nem adják és nem kapják készen. Nincsenek apa álarcok, és fiú maszkok. Cs.-nek G jutott, és G-nek Cs. Különútjai egymásnak, közeledve távolodók, távolodva közeledők.

Ritkán van film, aminél érzem, hogy ezt nagyon meg akarom nézni. Az út ilyen.

És egy kép Cs-nek, kinek fia G.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr581932663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

meske 2010.04.22. 10:58:27

Azt hiszem ennek teljes értelmét és méységét csak ti/te értitek, és ennél nem is biztos, hogy kell több.
De abban így ismeretlenül is biztos vagyok, hogy nem fogja utálni G. Cs-t nagy korában.
Visszanéztem a korábbi közös képeiket, és igaz, hogy ott még baba G. de a harmónia már látszik kettejük között.
süti beállítások módosítása