Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2010.04.30. 16:16 tsetten

Becstelenségek

Címkék: imrológia

Ma Gy tancival beszélgettünk a folyósón, elég baja van, ha nem kettő.

Gy: - Az élet tele van becstelenséggel.

Imre állt mellettünk, és megjegyezte:

     - Hát pedig azzal együtt kell élni.

Gy, és én: - ???????????

      - Mert nem lehet megszűntetni, ilyen mindig lesz, a becstelenség gyógyíthatatlan. De meg lehet tanulni ezzel élni.

Valami olyasmit akart mondani, hogy nem lehet változtatni a becstelenkedésen, de bele lehet tanulni az elviselésébe.

Aztán itthon elmesélte, hogy a tőlem születésnapjára kapott óráját mindig csúfolják az iskolában, mert nem digitális. Pedig digitális, de nem számkijelzős, hanem klasszikus óramutatós, szép számokkal, klasszikus formával, óra alakú óra, semmi extra. (Amúgy nem kis befektetés volt, szerettem volna a fiamnak maradandó ajándékot adni, valamit amit mindig magával hord tőlem)

Meséli, hogy egy ideig megpróbálta meggyőzni a többieket, hogy az egy jó óra, például vízálló. De rájött, hogy nem lehet, és nem kell.

Én örültem, hogy rájött.

És akkor még azt is mondta, hogy a többiek szerint csipszes zacskóban nyerte.

Ez fájt. Jó válogatott módon tudják alázni egymást a gyerekek. Is.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr761964629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása