Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.01.27. 04:42 tsetten

Generálozás, gyógytorna

Címkék: oltás gábor

Pénteken Gáborral voltam gyógytornán, vagy fejlesztő tornán, vagy mi a szöszön. Találtunk a város határában egy hihetetlenül klassz helyet: a Gecse Dániel Alapítványt. (De jó, most látom, hogy Gecse Dániel alapította anno domini az "emberszereteti alapítványt" :)) ). Egy gyönyörűséges villa Marosvásárhely határában, Szászrégen felé, igazi gyerekparadicsom. Vannak tornatermek, foglalkoztató műhelyek. Ez itt a helyi korai fejlesztő központ.

Szóval elbaktattunk ide Gáborbaráttal egy remek pedagógushoz, nom du nom Enikőhöz, aki leellenőrizte a fiatalember ízületeit, izmait. Alapvetően mindent rendben talált, kivéve, hogy kissé joboldalas Gábor, mert én nagyon suppintottfejű mama, mindig ugyanúgy fektettem a kiságyba, mindig csak jobbról láthatott engem, úgyhogy a gyerek csak jobbra néz. Kicsit gyengének bizonyult még a nyaka és a fejtartása is, úgyhogy most azt kell edzük.

Hétfőn pedig jelentkeztünk a helyi PIC-en Gábor neonatológusánál, a rendes kéthavi generáloztatáson, állapot felmérésen. Ő is végigbogarászta a pacienst, és ugyanarra a következtetésre jutott, mint Enikő, úgyhogy most gyúrunk ezerrel.

Egyébként megint és sokadszorra bebizonyította Gé, hogy milyen hihetetlen önfegyelme van, mennyire strapabíró és türelmes. Vasárnap Gergőnél születésnapoztunk, egész délután zok szó nélkül bírta a bulit, aztán kibírta, hogy este ő legyen az utolsó, akit lefektetek, kibírta amíg Péter anyukájával még negyven percet beszéltünk (halaszthatatlan iskolai dolgok) telefonon. Este tíz után guritottam ágyba, mosolyogva aludt el. Hétfőn egész nap rohangáltunk bankból ki, bankból be, korház, körzeti rendelő, iskola stb stb. Reggel 8-tól délután 4-ig úton voltunk, nem mellesleg délben megkapta a féléves oltását. Bírta, sírás nélkül, mosolyogva. Hihetetlen fazon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr88905338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása