Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2010.02.14. 22:16 tsetten

Élünk

Tudom, megengedhetetlenül elmaradtunk - magunktól is. Volt minden, baleset, betegség (enyém), karácsony, szilveszter, születésnap (NyusziT.) és sok nehéz hét, amelyekről nem voltam hajlandó elismerni, hogy nehéz hetek. Kidolgoztam egy taktikát, hogy a nehéz hetek ne tűnjenek nehéznek, és ez működik. Ez a folyton élni taktika, nehéz elmagyarázni. A lényeg, hogy az ember nem blogol, hanem él. Nézem mostanában ezeket a közösségi oldalakat, kéne megosztani tartalmat rajta, de rájöttem, hogy ehhez én túl ökonomikusan bánok az információkkal. Nincs kedvem kommunikálni, legalábbis a kommunikáció kedvéért kommunikálni nincs kedvem. Megmutatni, elmondani, megmagyarázni - sutba az egészet. Viszont vettünk szalonnát a cinkéknek, Bandi szinte teljesen beköltözött, és ettől olyan Noé bárkája hangulat van itthon - szeressük. Hozott egy klasz társasjátékot az Angyal (Catan telepesei), ezzel rengeteget játszunk. Imre és Miki ráharapott az olvasásra, ez engem is teljesen felpörget, és olvasok én is sokat újra. És fekszünk egymás mellett az ágyban, lábaink összegabalyodnak (tudod, amikor gondolkodnod kell, hogy melyik is a te bokád), és olvasunk. Gábornak is vannak könyvei, ezeket legtöbbször megeszik, jó dolog az, ha az ember olvas, és mellette csócsálnak. Vettünk még virágokat a lakásba (kék ibolyát, sárga és narancs színű korallvirágot), sütöttünk képviselőfánkot (Miki szerint azért a másik fánk az igazi). Van itt még egy furcsa, másik dimenzióból szökött Nannyó, aki itt kísért, 86 éves, és nincs, nincs benne semmi bölcsesség, meg idill, tiszta demencia. Na de hát ki mondta azt, hogy az emberi elmúlás az mindenképpen felemelő, tanulságos, érzelmi és morális tanulságokkal terhes? A N. 86 éve felől nézve a dolgot, most kell minden napot megtölteni valami mással, kifeléfordulással, pontosabban odafordulással, derűvel, azért, hogy majd ne egy egyre jobban beszűkülő, egová asszunk össze. Furcsa, ahogy telik az idő, úgy vetkőzi le az ember az álarcait. Ha akarja, ha nem. 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr661758780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

meske 2010.02.16. 08:37:45

Éljeeeen!!! De jó, hogy írtál!
Nem állítanám, hogy minden egyes szavadat értem, de nem is kell! :) Lényeg, hogy leszűrtem, hogy igazából jól vagytok, minden rendben van, mégha voltak is nehéz napok.

mégnem 2010.02.19. 15:12:22

Gyönyörű volt ez az utolsó gondolat. Köszönöm.

Ingrid 2010.02.25. 09:27:46

Rettenetesen örülök Neked és annak, hogy írsz!

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2010.03.01. 17:03:42

Hiányoztál már nagyon és aggódtam. Örülök, hogy itt vagy velünk újra :)
süti beállítások módosítása