Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.01.19. 21:25 tsetten

Őrangyal

A gondolatok vonzanak, ez most már tuti. Napok óta rémtörténetek járnak az eszembe, hogyan szenvednek el csecsemők baleseteket témakörben. Pénteken aztán hazafelé jövet kipördült a kocsi pont a dombra felvezető úton. Nagy volt a hó, alatta jég is volt, és mint utóbb rekonstruáltam: ráléptem a fékre, pedig nem kellett volna. Ahogy a kocsi pörgött a szűk kanyarban azon gondolkodtam, minek csapódjak neki úgy, hogy a Gábor oldala sértetlen maradjon. Megúsztuk.

Ma este a felső emeletről jöttem le kezemben Gáborral és megcsúsztam a lépcsőn. Hanyatt vágódtam, esés közben is, hosszú hosszú másodperc-töredék, azon gondolkodtam, hogy essem úgy, hogy neki baja ne legyen. Végül Gábor kisebb ijedtséggel megúszta, és nekem is inkább a rémület fáj, mint a sérüléseim.

Elég sok ilyen baleset vette körül eddig Gábort: hat hónapos terhesen merült fel a trichinella fertőzés gyanúja. Csodálatos módon nem fertőződtünk meg, pedig rajtam kívül több százan betegek lettek. Ha egy terhes nő fertőződik meg ezzel a csúnya élősködővel akár az életébe is kerülhet, hogy a magzatról ne is beszéljünk.

Gábor születésekor a köldökzsinór kétszer a nyakára volt tekeredve, nagy szerencse volt az ultra gyors és könnyű szülés.

Mi végre mindezek? Nuszi M. azt mondja ne mind agyaljak ezen. Eddig őrangyal vigyázott ránk. Most próbáljunk meg mi is teljesíteni.

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr37889669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MarcsiTobie 2009.01.20. 14:23:40

Most csöndben bevallom, hogy Ingrid Manyikanénis posztja és a Te ottani bejegyzésed óta olvasgatlak, Téged és a Ebattákat... (tehát már jó rég :o))
és nagyon-nagyon szeretem az írásaid!
Igazi öröm bekukucskálni kis családod életébe.
Remélem, nem baj...
Nekem egy 10 hónapos kis Tobias kisfiam van.

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.01.20. 16:35:33

Őrangyalok valóban vannak :) /de azért jobb, ha az ember nem vezet gyorsabban, mint ahogy az őrangyala repül ;)/ Ez után is fog vigyázni rátok, de azért biztos ami biztos:
Vigyázz magatokra!
:)

tsetten 2009.01.20. 20:50:03

MarcsiTobie, csak nem te is Manyikabanda?
Isten hozott itt, és gratulálok a kisfiadhoz!
Vicger, igyexünk!

meske 2009.01.21. 11:17:31

Őrangyalban én is hiszek. Nyuszi mama pedig bölcs!
Te mondod nekem, hogy ne legyek negatív?!
Hát drága Tsetten tessék most egy pozitivitástól kicsattanó bejegyzést írni, mintegy terápiás célból! irgum-burgum!
pusszantalak! ;)

MarcsiTobie 2009.01.22. 17:46:05

Hát lám-lám, egy középiskolába jártunk, biza!
Manyikanénihez én is be-be jártam, de inkább csak szólóban... :o))
Az a világválságos bùbánatos bankárt meg küldd el konyhaicsapostul a sóhivatalba!!!
Na!

tsetten 2009.01.27. 13:26:12

Hát Marcsi, akkor főleg istenhozott! :)
Esetleg majd a véndiákon talizunk:)
süti beállítások módosítása