Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.07.06. 07:34 tsetten

Szülinap

Húztam ezzel a bejegyzéssel az időt, mert az a jelenség állt elő, amikor túl sok mindent kéne leírni, és inkább hallgat az ember. Amúgy is féltem a Gábor születésnapjától, mert azon az egy évvel ezelőtti hétfői reggelen, amikor hirtelen gyorsasággal megszületett, rögtön arra gondoltam, hogy mindig rossz érzés lesz ez a nap. A Gábor miatti szorongás fog megmaradni és nem az öröm. Az utóbbi hónapokban azt figyeltem meg magamon, hogy szinte rituálisan újra éltem a terhességet. Tudtam, hogy egy évvel korábban mikor jártam a 12., a 15., a 21., a 24., a 27. héten (ezeken a heteken történt valami fontos). Furcsa ez, ahogy az ember lehetőséget teremt magának az öröm ismétlődésére, vagy a rossz érzések korrekciójára. Tényleg olyan volt ez a preszülinapi időszak, mint egy második terhesség. Június utolsó hetében egészen furcsa érzéki élményeim is voltak: hirtelen éreztem annak a fertőtlenítőnek az illatát, amivel fertőtlenítettem magam, mielőtt benyúltam az inkubátorba. Vagy látni véltem a koraszülött osztály fényeit. Azt terveztem, hogy majd az adott napon bemegyünk a korházba, és végigjárunk mindent, hogy megmutassuk "azért is itt vagyunk". De aztán eszembe jutottak a sorstársak, és azok a koraszülöttek, akik most vannak ugyanazokban az inkubátorokban. Elment a kedvem ettől a stációjárástól.

És érdekes módon június 30-án reggel nem volt se szomorúság, se szorongás, se semmi. Azt hiszem kiéltem magamból mindent, és maradt az, ami jó.

A szülinapi bulit már szombaton, 28-án megtartottuk, igazi kertiparti keretében. Nagyszerű volt, kivéve, hogy néhány nagyon fontos barátunk (OtiZonga, Etelka és a Gábor születésénél majdnem tanú Zsuzsa) nem jött el, nem tudtam utolérni őket. Remélem, hogy a napokban sikerül velük is összeülni egy szeánszra. A kortársak közül eljött Gréta és Ákos, utóbbi Kolozsvárról utazott, ezúton is köszi a szülőknek Rékának és Sipikének. Még nem nagyon tudtak egymással játszani a fickók, de az nagyon vicces volt, ahogy ezek az 1-2 év közötti cserebogarak ellepték a kertet. Gábor még a homokból is jól belakmározott, úgyhogy előljártunk jópéldával. És aztán itt volt minden minden kedves ember: Nyuszimama és Nyuszitata a tortájával, Czuczka mindkét Gábor által csodált és bújott kebelével, Árpi a mosolyával és a buszos történeteivel, Ildi és Werner (Gréta szülei), akik nem győztek futni a cserebogarak után, Gábor a Nagy, aki professzionálisan tudott rajzfilmet nézni az ebattákkal, Gáborné Ildi aki kicsit félrelépett a mi Gáborunkkal, mert a babaszag ugye, az ellenállhatatlan. És itt volt Olga néni is a szomszédból, akitől gyönyörű autósülést és Gáborméretű Mackót kapott a fickó, hát szóhoz nem jutottunk. Ahogy nem jutottunk szóhoz a Vakondos könyvtől (azóta felét G. megette), a pisor tükörtojásos kisautótól, a szekéren húzható építőkocka-készlettől és a homokevéshez elengedhetetlenül szükséges professzionális homokozófelszereléstől. Köszönet mindenkinek, aki itt volt, aki mailben, telefonon vagy bioenergia révén velünk volt:). Most is rájöttem, hogy Gábor azért ilyen, amilyen mert ilyen fantasztikus csapatmunka révén született és fejlődött. Ezért is köszönjük mindenkinek Gáborunkat, aki a családjának és barátainak köszönhetően olyan kedves és nyugodt és jólelkű, amilyen:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr871229080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

l_ildike 2009.07.06. 22:16:14

Isten éltesse a kis Gábort, adjon neki erőt egészséget, és a szüleinek is, hogy felnevelhessék!

Ingrid 2009.07.07. 08:38:16

Csodás szülinap, látom körbe volt rajongva a kicsi :)
süti beállítások módosítása