Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.05.01. 13:49 tsetten

Mogyoró

Címkék: kert

Kicsit későn jöttem rá, hogy mi a legmegfelelőbb, leglogikusabb része az ebatta-kertnek. Hát a mogyoró-bokor! Na de gyorslépésben intézkedést is foganatosítottam (kaff-kaff), jövőhéten lesz egy mogyoróbokor sok mogyorózabáló ebatta legnagyobb örömére. Őszig eldöntöm, hogy milyen gyümölcsfák legyenek: vilmoskörte, meggy és cseresznye. Ez az elképzelés egyelőre. Csak nem tudom, honnan fogok megbízható, igazi jó gyümölcsfákat szerezni. Többekben felmerült (bennem is) a diófa, Zsomnak volt nagyon kedves diófája gyerekkorában, amit sajnos Mami halálakor kivágtak. Mikiék is gyászolják a fát, pedig alig ismerték. Jó lenne egyet ültetni nekik, de sajnos ahhoz a mi kertünk kicsi. Pedig milyen jó gondolkodófa lenne belőle. Na nem baj, majd a hársfa alatt lehet gondolkodni.

További nagy kérdésem, hogy honnan szerezzek be igazi szép rózsákat? Merci blogján már annyifélét találtam, csak nem tudom, hogy jussak hozzájuk. Márpedig szent fogadalmam, hogy ezt az egyet nem sietem el. Megvárom, amíg meg lesz az igazi, és amíg pénzem is lesz a legszebbekre, és nem kötök kompromisszumot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr851097303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása