Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.01.27. 04:48 tsetten

Irénke

Címkék: anyu

Nem tudom, mennyit kell a gyerekekkel tanulni ebben a korban? Mert mi egész délutánokat tanulunk. Hazajövünk, kis játszás (anya rendet rak, ebédet melegít, mosogat) utána tanulás. És utána "fürödj meg kisfiam", és "hol a pizsamád", és "mostál fogat?", valamint "becsomagoltál már?" stb stb. És aztán jön az esti mese olvsás, ez mondjuk a legjobb az egészben. Mindig este 9 mire elkotródnak, én még eltakarítom a romokat és utána végem. Filmszakadás. Hagyhatnám őket magukra, de akkor tuti, hogy elúszna a romántanulás, nem fejlődne az írás (még mindig van kisebb nagyobb betűtévesztés Imrénél), elfelejtődne a matek lecke. Tanítónénik azt mondják, nagyon látványos, amikor intenzíven foglalkozunk velük.

Hosszú évek óta az a Cseh Tamás szám vígasztal, hogy "Irénke, ha lehet, korábban feküdj le". De hát sajnos én nem vagyok Irénke, semmire sincs idő ebben a ritmusban, a korai lefekvés az inkább késői ágybaájulás. Ezért gyártom most hajnal ötkor a posztokat tömbösítve:)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr5905343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csenak 2009.01.28. 22:01:05

Szia, Csetten!

Nem tudom, miért nem sikerül már egy hete belépnem hozzád kommentelni... De látom ma csak összejön.
Ez a dálutáni program nagyon ismerős, igaz én még csak egy gyerekkel gyakorolom (a kicsi 3 éves).A nagylány meg csak elsős és igy is a délután nagyrésze tanulással telik. Azt már nem is mondom, hogy a tanulás nagyrésze meg a román. Már rééééég letettem arról, hogy esetleg megszerettessem vele a nyelvet, kezdem azt hinni, hogy minden jószándékom és igyekezetem ellenére egyenesen utálja.Sokszor az is elképzelhetetlennek tűnik, hogy az én leányom valaha is elmond majd egy összetett mondatot románul és helyesen. Szóval csak azt akartam mondani, hogy a románnal mi is vért izzadunk.

A fiaid nagyon ügyesek voltak a szavaló meg versmondó versenyen!

Tényleg nagyon helyes kispasasok, a mult csütörtökön is megnéztem magamnak! Gáborodat meg külön irigylem, mert én mindig is legalább három gyerekről álmodoztam de sajnos be kell érnem a kettővel...

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.01.29. 12:03:02

Nem irigyellek benneteket. Nálunk is van nyelv tanulás Gergőnek is, Vicának is angol, Gergő még elsős, tehát ott igazából csak a szavakat gyakoroljuk játékosan, de Évivel sem kell vért izzadni. Igaz, így is van este 6 óra mire mindennel kész vagyunk leckeileg. Évit már nem felügyelem olyan szorosan, csak az ellenőrzések során, illetve a kikérdezéseknél, de sajnos elég eszetlenke, figyelmetlen, úgyhogy valószínűleg be kell keményítenem, ahhoz, hogy javítson az átlagán. A román miatt részvétem, ennyire nagyon nehéz, s ennyire vérkomolyan veszik??? szörnyű :(

Ingrid 2009.02.03. 13:19:13

hahaha :) könnyű bölcsnek lenni elméletileg....

tsetten 2009.02.04. 11:55:52

Csenak, majd írok egy romántanulós posztot, mert megérdemli.
Vicger, a román - mint minden latin nyelv - sokkal bonyolultabb, mint az az alapfokú angol, amit a kisgyerekeknek tanítanak. A névmásoknak, mellékneveknek neme van, az igék visszahatnak, amilyen pofátlanok, és rendszerint rendhagyók, a névmások meg egy külön megátalkodott bagázs. De hát néhány millió erdélyi magyar már megtanult románul, és nem vált kárára, úgyhogy előbb utóbb Ebattáék is belerázódnak. Remélem.
Ingrid mi az hogy hahaha?:)
süti beállítások módosítása