Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.02.21. 07:36 tsetten

A baleset

Címkék: anyu

Pénteken reggel balesetünk volt. Az iskola előtti útkereszteződésben egymásnak ütközött két autó. Az egyik a megengedettnél jóval nagyobb sebességgel jött, a másik nem adta meg az elsőbbséget annak, aki a főútról jött. Mi a mellékutcai stoptáblánál vártunk a sorunkra.

A két összeütköző autó kipördült, és nekünk jött. Szerencsére, mert ha nem nekünk jönnek, akkor a járdán várakozó gyerekeket sodorják el.

Nem lett különösebb kárunk, leszámítva hogy egésznap a rendőrségen ülhettem Gáborral egy fűtetlen szobában anélkül, hogy tisztába tehettem volna, vagy megetethettem volna. Majd ugyanezt megismételhettem a biztosítónál is, hogy rendezzék a kárunkat (sérült az autó orra és a lámpái). Három napig nem lesz autónk, járhatunk be taxival innen Jeddről Vásárhelyre, ez egy kisebb vagyon, gázszámlás időkben nem hiányzik.

A baleset pillanatában elképesztően kiborultam. Kiborultam a gyorsan száguldó autó miatt, a másik miatt, amelyik tett a közlekedési szabályokra. Hogy láthatólag fel sem fogták, hogy nyolc előtt tíz perccel egy iskola előtt gyerekek tömegeit veszélyeztetik. Kiborultam, mert tönkretették a munkanapunkat, mert Gábort a legnagyobb hidegben kellett hurcolászni úgy, hogy nem volt rendesen felöltöztetve, nem erre készültünk... Üvöltöztem a két másik autóvezetővel, akik sokal nyugodtabban vették az akadályokat. Most már nagyon szégyenlem. Sok sok kínos tényező van: a vétkes sorfőr Imre osztálytársának az apja (mea culpa őt is elküldtem a kurvaanyjába - ez bizony nem megbocsátható), a másik kettő "meg akart egyezni", hogy ne úgy mondjuk el a rendőrségen, ahogy történt. Mert ez persze azt vonta maga után, hogy a vétkes sofőr vezetői engedélye ugrik két hónapra. Győzködtek, hogy neki is két gyereke van, szüksége van a jogsira. Én meg üvöltöttem, hogy "nem érdekel, tanulja már meg végre mindenki, hogy egy iskola közelében legalább be kell tartani a szabályokat" - , és ragaszkodtam a rendőrségi eljáráshoz, a jegyzőkönyvhöz, a papírformához.

A gyorsahajtó sofőr nem is a saját autójával volt, jóformán azt sem tudta kié a gépkocsi. Őt persze nem büntették, mert hogy bizonyítsd, hogy gyorshajtott? A rendőr is, meg minden pasi rém nyugodt volt, kioktattak, hogy nem kell ilyen ingerültnek lenni, hogy "megtörténik az ilyesmi bárkivel". Én meg legszívesebben beléjük rugtam volna, hogy nem, ne történjen meg ez senkivel, és pláne nem gyerekek közelébe ne legyünk már ennyire engedékenyek meg türelmesek önmagunkkal.

De azért napok óta gyötör, hogy milyen durván reagáltam. Szívnám vissza, mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa. Istenem, adj önuralmat.

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr87956010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2009.02.21. 13:06:10

Nagyon rossz lehetett a baleset.
Nem tetszik, hogy elakarták summantani a saját felelősségüket. Ha szabályosan közlekedik az ember a szabályokat betartva, abból nincs baj. Vállalja a felelősséget.
Remélem, hogy a szavaidat megjegyezte és többet ilyet nem tesz, mert te megtanítottad rá ( jé, a rendőröktől nem volt ejnye-bejnye, hanem csak annyi, hogy ez bárkivel megtörténhet ).
Igen, különösen ahol sok gyermek fordul meg, ott óriási nagy figyelemmel kell lenni. De ő ezt nem tudja? Ő egy felnőtt ember vagy egy kisgyermek, aki játékautózik?

pinga · http://gyermekunk.freeblog.hu/ 2009.02.21. 20:59:02

Örülök hogy nem történt nagyobb baj!
Szerintem nem volt erős a reakciód,hiszen megijedtél.Ez érthető!

Ingrid 2009.02.23. 07:37:42

Teljesen megértelek! Igazad van, aki gyorsan hajt, vagy nem veszi figyelembe a szabályokat, az vállalja a következményeket!
Én egyszer voltam figyelmetlen, nagy baleset lett belőle... vállaltam a következményeket és azóta 100x jobban odafigyelek. Persze így sem kerülhetem el, hogy bármi történjék, de hogy tanultam belőle, az biztos!
Sajnálom az autódat... :(

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.02.23. 10:15:18

Szerintem sem reagáltad le túlzottan a balesetet. Aki autóban ül, az nem csak magáért felelős, de a többi közlekedőért is. A felelősséget pedig minden cselekedetért vállalni kell, a legapróbbért is, nem hogy egy ilyen volumenű dolog miatt. Nonszensz... Az meg, hogy iskola közelében, egyenesen felháborító..
Nekem az exférjem okozott balesetett, halálosat, ittasan vezetett.. még neki állt feljebb, hogy nem ő tehet róla, s ő szegénnyel most mi lesz... no comment...

tsetten 2009.02.23. 10:17:38

Na jó, de azért amikor kipattan a kocsiból egy magamformájú, finomvonalú, háromgyermekes anya és úgy kurvaanyázik, mint egy szakképzett kocsis, na az azért nem elegáns. És ezt a hülye káromkodós szokásomat nem tudom levetkőzni, sajnabajna, annyira kínos. Mondhattam volna angol úrinő módjára, "uraim, távozzanak innen balfenéken fénysebességgel de üstöllést".

Ingrid 2009.02.23. 11:30:50

Nekem erről meg az a véleményem, hogy amikor ott vagy, az adott szituációban, akkor bizony nincs úrinő...
Ha ilyen a vérmérséklete az ember lányának, akkor nincs mese... Ettől még elhiszem (tudom), hogy tudsz higgadt, kimért és úrinős lenni :)
És az sem elegáns, amit ők tettek.

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.02.23. 15:26:54

Ó Csetten, de hát emberből vagy Te is ! :) És az ember stresszhelyzetben elég könnyen khm.. kikel magából :)

micka · http://micka.freeblog.hu 2009.02.24. 10:58:00

nekem (fültanuként) nagyon bejött az ".... és ez még egy finom modat volt" beszólásod, mert teljesen jól kifejezte aztis amit én is érzek.
süti beállítások módosítása