Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.02.26. 07:16 tsetten

Dilemma

Címkék: mikisztán

Nagyon nehéz helyzetben vagyok. Miki tancinénije kitalálta, hogy Nemzetközi Gyermekfesztiválra viszi a gyerekeket. Már akit elengednek. Mert ez a szépnevű rendezvény Sopronban!!! van, és odáig busszal szeretnének utazni. Hát már ettől eleve égnek áll a szőr a hátamon, még a néhány órás buszos kirándulások alatt is ezerszer megfordul a fejemben, hogy milyenek a közlekedési viszonyok, minek van kitéve egy gyerekekkel tömött autóbusz. Még sose mondtunk le ezért kirándulást, mert ugye nem kell az ördögöt a falra festeni. De most nem néhány óráról van szó, hanem arról, hogy a gyerekek a túlzsúfolt román utakon átszelik ezt az országot, és aztán cakkumpakk átszelik Magyarországot. Ha jól számolom minimum egy 15 órás út, és akkor pihenésről, időközi pisilésekről, tanítónénikéremrosszulvagyokról nem beszéltünk.

Szóval helyből ugrásból nemet mondtam Mikinek, mert féltem. Aki persze összeomlott. Én mély lelkifurdalásokkal dilemmázom, hogy nem kéne mégis elengedni?

De aztán jön a következő adalék: az osztályból nem megy mindenki, csak akinek van pénze. Merthogy az 5! napos soproni tartózkodás 2O OOO Ft-be kerül, az út pedig 6OO RONba. Átszámítva összesen 65 ezer Ft ez az egyhetes áprilisi kaland. És persze, hogy nincs mindenkinek ennyi pénze az osztályból. Nem baj, hogy kilegyen a buszos létszám a kirándulást meghírdették a többi osztályban is, így Imrééknél is. Tehát ha elengedem, akkor én csakis a két gyereket együtt engedhetem el. És tegyük fel, hogy előveszünk erre az egészre 13O OOO forintot. De hogy nézünk azok szemébe, akik nem fogják tudni elővenni. Nekik, az itthon maradóknak milyen kedves kis kaland lesz ez a naagy, gyermekbarát nemzetközi vállalkozás?

Szóval úgy döntöttem, hogy nem. És morgolódok magamban, hogy miért nem viszik a gyerekeket valahova ide a közelbe kirándulni, úgy hogy biztonságos is legyen, ne is legyen megterhelő, és mindenki megtehesse. És ne maradjon szomorú gyerek itthon. Hát, most majd lesz szomorú gyerek. Itt van mindjárt példának okáért Miki. Az én lelkemen szárad.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr61966754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2009.02.26. 10:11:36

Ha csak az anyagiakat nézzük, bizony, visszafogó ereje van. Kár, hogy valamilyen formában nem fognak össze a rendezők, hogy támogassák az érkező vendégeket.
Hozzánk a Szüreti fesztiválra szoktak érkezni sokan, és tudom, hogy diákotthonban szállásolják el őket, ami remélhetőleg költségkímélő ( nem jártam utána, természetesen nem tudom ).
Ez a kicsit lehetetlen helyzet egyáltalán nem a te lelkeden szárad, hanem inkább azén, aki egyáltalán kitalálta. Számolnia kellett volna minden vonzatával.

meske 2009.02.26. 13:51:29

Én a hosszú buszozás miatt (sem) engedném) el. Úgy érzem sok szempontból jól tetted.
ÉS közhelyes de igaz: inkább Miki sírjon most, mint Te...!
Puszi!

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.02.26. 20:09:04

Melyik ujjamba harapjak? Kb annak az esete.. Valószínűleg én sem engedtem volna el, de leginkább a nagyon hosszú út miatt...
Ami az anyagi vonzatát illeti, ebben is, mint mindenben több igazság van. Nálunk most hasonló dilemma merült fel a nyári tábor kapcsán, ami Siófokon lenne. Vicám barátnője nagyon rossz anyagi körülmények között élnek az édesanyjával s még két testvérével, s a kislány nem tud a táborba menni. Vicám szeretne, de Enikő miatt nehéz szívvel... még nem annyira fejlett az igazságérzete, hogy azért legyen szomorú, mert Enikőéknek nincs 30ezer forintja a táborra, hanem mert így nem lesznek együtt.
Lényeg ami lényeg, sajnos nagyon sok ilyen szívszorító döntés van egy gyermekes család életében, de azt gondolom, nagy általánosságban, hogy annak is meg kell adni a lehetőségét, hogy a gyerekünk lásson, tapasztaljon, menjen.. szomorú, hogy vannak családok, nagyon sokan, akik ezt nem tehetik meg, de úgy gondolom, hogy emiatt esetleg megfosztani a gyerkőcöt egy életre szóló élménytől is nagyon nagy nem is tudom mi. Még egyszer mondom, most általánosságban beszéltem. Igen, az lenne a legideálisabb, ha olyan programokat szerveznének, ami mindenki számára elérhető, de sajnos ezeknek vannak korlátaik...
Talán egyszer jobb lesz...

Ingrid 2009.02.26. 20:13:21

Szerintem sem jó ötlet a tanítónéni részéről egy ekkora utazás ekkora anyagi vonzattal... belegondolt???
Én nem engedném el a gyereket. Minden kalandban benne vagyunk, de ez még ilyen vállalkozó kedvvel is soknak tűnik....
Gyertek hozzánk, nemsokára lesz hova ;)
süti beállítások módosítása