Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.06.01. 08:11 tsetten

Leszokott

Címkék: gábor

Gábor az ujjszopásról. Fogalmam sincs, hogy miért és hogy, egyik napról a másikra elhagyta. Ehelyett én léptem elő kétlábon járó cumivá, most már csak velem alszik és ha teheti folyton szopik. Azt hiszem élő és el nem múló bizonyítéka vagyok annak, hogyan lehet egy tökéletesen működő kiskrapekot átprogramozni:)

Továbbá az a különös szokása alakult ki, hogy bemászik szűk helyekre: kiságy alá, szekrény mögé, íróasztal alá. Mindegy csak nehéz legyen kibányászni. Hm. Tegnap mondta a játszótéren egy anyuka (ááááááááá, micsoda műfaj), hogy kell neki vásárolni mászó-alagutat, mert segíti a problémamegoldó-képességet. Frászom van a sok okos és természetesen megvásárolható babaipari terméktől. Gábor az egész lakást mászóalagútként alkalmazza.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr121156221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.06.03. 13:11:58

Ebben a hónapban szülinapja lesz :) Egy évesen nem is illik ujjat szopni, ő már csak tudja ;)

Mászóalagút: juj... ilyenünk nekünk is van (apuka túl lelkes ...), megsúgom, csak az első nap nagysláger, utána már nem... problémát nem lehet megoldani benne, hiszen csak egy kiút van belőle, az pedig egyértelmű ;)

Timurék 2009.06.26. 23:25:36

szia Csetten, eddig nem szóltam hozzá, pedig mindig olvaslak, de annyira béna volt ez a regisztráció.
na mindegy, most még regisztráltam is, mert muszáj elmondjam, - bár látom , közben sokkal mélyebben szántó problémák jöttek elő - hogy nálunk is ez van, a Timur most már egész éjszaka mellettem alszik, csak szopizva szunnyad el, és aztán lehetőleg egész éjjel szopik, mikor egy kicsit felébred.
de olyan is van, hogy álmában is.
most úgy állunk, hogy én füldugóval alszom, hogy a mozgolódására ne ébredjek föl, ő meg ki tudja magát szolgálni, csak akkor lökdös vagy kiált egyet, mikor megközelíthetetlen a kocsma.
Én nagyon szeretem, hogy ott szuszog, meg örülök, hogy szopik - napközben csak ritkán szokott -, de az apuka csak nyújtott lábbal oldalfekvésben, én pedig alig bírok aludni. a füldugó óta valamit javult a helyzet. meg kicsit attól tartok, hogy nem tud majd egyedül aludni, és az milyen szar lenne neki, meg talán neki sem ártana több órát egyben átaludni. persze képtelen vagyok kitenni az ágyból, annyira édes.
Neked van erre nézvést valami haditerved?

tsetten 2009.06.28. 20:03:42

Kedves Timurék haditervem nincs sajnos, mi is a malac-alom alvásitechnikát alkalmazzuk. Tán annyi, hogy csinálok neki egy saját fészket, ahova én is be tudok költözni időre időre, esetleg macik-takarók ensemble, hátha átkonvertálódik a csákó. De az a gyanúm, hogy ez hosszú hónapok munkája.
süti beállítások módosítása