Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2010.08.21. 14:56 tsetten

Akkor itt

Sok sok nagyon kedves levelet kaptam, hogy miért nem folytatom a blogot, és én nem válaszoltam egyikre sem, vagy ha válaszoltam, akkor talán csak annyit, hogy majd. Hát akkor most majd van. Eddig azért nem írtam, mert nagyon nem tetszett ez nekem, hogy publikus ez a blog, elejétől fogva tudtam ugyan, hogy publikus, de valahogy eddig el tudtam ettől tekinteni, és a nyáron meg nem tudtam eltekinteni. Most meg valahogy megint nem érdekel. Nem mintha a kedvesolvasó iránt lennék érzéketlen, csak nem vagyok egy public face.

A hírek röviden: a 31 hetet töltöm holnap. Erről sem írtam, meg nem is beszéltem senkinek. Több okból: egyrészt mert valahogy nem voltam kíváncsi arra, hogy ki hogy reagál (te jó isten, négy gyerek...). Másrészt, mert közben dolgozom (itthon, javarészt ágyban, de mégis dolgozom), és szülés után is dolgozni fogok, egy sor macsó fickóval, akik a gyerek gondolatától is hidegrázást kapnak, és én arra pláne nem voltam kíváncsi, hogy ők mit gondolnak. (Mikor Gábort vártam, ők voltak azok, akik röhögve megbeszélték, hogy biztos azért született harmadik gyerekünk, mert nem ismerjük az óvszert. Hát most nem röhincséltek.) Harmadrészt: féltem. Féltem, hogy megismétlődik, ami tavaly, hogy koraszülés lesz (ettől most is félek, de már nem annyira), hogy valami baj lesz. Valahogy belül akartam óvni ezt az egészet. Negyedrészt: szerettem volna ezt minden külsőség nélkül, édelgés nélkül magamban megélni. Semmi "pocakfotó", meg kismaminyafi. Teltek a hónapok, és csak én tudtam, meg Cs. meg Gábor, mert Gábor. (Meg Meske és Ingrid, mint blogszövetségesek.) Gábor elől ugye nem lehet az ilyesmit eltitkolni, az angyalt is csak ő látta tavaly karácsonykor, csak nem mesélt senkinek róla, mert ugye annyira még nem tud beszélni. Nagyon megbízhatóan titoktartó fickó. És jó volt így ez, a csendes gyereknövesztés. Akkor most jön az a kérdés, hogy kisfiú, vagy kislány, de erről nem nyilatkozom, majd after. De legalábbis a keddi ultrahangot megvárom:)

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr552237235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Toscana 2010.08.22. 16:17:35

Szia, én még nem szóltam hozzá sosem, de régóta olvaslak. Nagyon örülök, hogy visszatértél, mert sok-sok értékes gondolatot kaptam Tőled.
Nóri

meske 2010.08.22. 16:17:52

Jajj de nagyon vártam már ezt a bejegyzést!!! :)
Egyetértek a csendes gyereknövesztéssel, bizony nagyon jól csináltad!!! :)
Én sejtem a nemét! ;)
puszi nektek!
Meske

manner 2010.08.22. 16:18:01

Nahát :)) Micsoda hír!!! Remélem, kislány lesz, alig várom, hogy kiderüljön :))

Elan · http://porcelanmatrjoska.freeblog.hu 2010.08.22. 16:18:24

Nagyon örülök, hogy folytatod a blogot, hiányzott! Nem is számítottam rá, hogy ilyen jó hírrel indítod újra: gratulálok a legifjabbhoz, Veletek örülök, őszintén.
Biztosan félreértettem valamit, Imre és Miklós nem lettek beavatva...?

cucka 2010.08.23. 11:30:15

gratu :))) hát ezír a némaság . ;) Érthető, becsülendő.
Én azon az oldalon állok, hogy éppenpont négy gyerek a terv, úgyhogy még a szemöldökömet sem vontam föl. Becsszó. :)))
Ingrid meg ritka kincs, de hát ezt tudjuk. :)

Ölelés Neked-Nektek, és őrizd a békéd. :)

Mária69 · http://haromcsillag.blogspot.com/ 2010.08.23. 15:16:09

Örülök, hogy jól vagytok és hogy újra itt vagy. Hiányoztál. Én is magamnak. Próbálom újra írni a blogunkat, amit már bezártam. Ha kérsz meghívót, akkor írj: mojzesmaria@gmail.com
Nővérem volt Erdélyben, részesült ebből a gyönyörű földből. Azt írta akkor, hogy ezt nekem is látnom és és hogy sírni tudna, mert annyira szép.

qscgu 2010.08.24. 19:52:39

Kedves Csetten,
szerintem en is eleg hulyen kezeltem azt, hogy egyreszt blogolvaso vagyok, masreszt igen tavoli ismeros, es nem zsonglorkodtem jol azon dolgok kozott, amik jol allnak egy blogolvasonak, aki szemelyes reszleteket olvas, es egy tavoli ismerosnek, akinek viszont nem lenne joga szemelyes reszletekbe belelatni, plane azokat kommentalni. Ugyhogy bocsanatot kerek ezekert, es kivanom, hogy legyetek boldogak (ha olvashatoak lesznek a reszletek, ha nem).

Sudve 2010.08.29. 21:08:00

Jajj, ez mennyire jó hír, nagyon-nagyon örülök!!!! :-)

bridgetjones 2010.09.11. 08:26:46

Szia Boróka, rég nem írtam és olvastam blogot, így csak késve értesülök a nagyon fontos eseményről az életetekben. Gratulálok nektek!
Remélem valamikor én is elérek a 31 hétig:)
süti beállítások módosítása