Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.03.10. 21:07 tsetten

Szomorú vasárnap

Vagy szomorú tavasz.

Ezúton kell minden kedves kommentelőtől, valamint hozzám levélben fordulótól (és választ nem kapótól) bocsánatot kérnem. Egyszerűen az elmúlt napokban, hetekben nem bírtam írni, válaszolni. Nem, semmi különös nem történt, csak sok volt. Vagy hideg. VAgy hosszú. Vagy nehéz. Tudjafene.

És nem elég, hogy minden úgy dől rá az emberre, egyszerre, hogy nem lehet elsunnyogni, úgy tenni, mintha nem is lenne semmi gáz. Mert mindenkire jól rá van dőlve egy jéghegy. És ettől ideges, rosszkedvű, és siránkozó mindenki. És ezt már végkép nem bírom. Ezt a nagy kollektív padlóra tapadást.

Úgyhogy elhatároztam, hogy gatyába rázom magam.Jópéldával járok elől:)

Nincs jajderossznekem. Meg nincs idegesség. Meg miért pont velünk. Meg bezzeg másnak. Nincs.

A csendszünet ideje alatt jól megfogtam a saját, kb öt centis hajamat és kirángattam magam a naagy, hideg, hosszú és nehéz slamasztikából.

Ime.

És bocsi mindenkitől, akire az elmúlt napokban még csak egy lehelletnyi rosszkedvet sem akartam rászusszantani. És ezért nem írtam, és nem válaszoltam.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr5994574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.03.10. 21:45:12

Örülök, hogy jelentkeztél végre:) Van ez így... most már jön a tavasz és a napsütés :)
süti beállítások módosítása