Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2008.11.10. 17:06 tsetten

harmadikos a harmadikosnak

Miki már megint nem értette (miközben titokzatos okból kifolyólag nem akarta megenni a paradicsomlevest), hogy "miért is váltunk el".  Ez egy válság kérdés, amit mindig feltesz, ha azt akarja, hogy ne vele foglalkozzam.

Neked sosem volt még olyanod, hogy egy ideig barátkoztál valakivel, aztán már nem? - kérdeztem reményvesztve, hátha egyszer s mindenkorra lezárjuk a kérdést.

Barátkozásban még nem. Asszemm ez valami szerelemféle - mondta Miki.

A legjobb, ha megvárjuk, amíg a lányok lesznek belénk szerelmesek, és nem mi a lányokba - javasolta Imre. Én mindenkibe szerelmes tudnék lenni, kivéve a Juliba.

Miért nem tudnál szerelmes lenni a Juliba? - kérdeztem

Mert a Julit senki sem szereti.  - mondta Imre

A tavaly az ikreket nem szerette senki, azt mondtátok, hogy büdösek - mondtam én. - És te megvédted őket, és azóta barátkoznak velük. Látod, milyen hős voltál?

Igen, de Juli mindenkit bosszant - veti közbe Imre

Azért bosszant mindenkit, mert nem szeretitek - mondom én. Az ember is olyan, mint a süni, ha megtámadják szúr.

Én a Ceausescus  vicceket nem szeretem - szólal meg Miki. 

Milyen Ceausescus vicceket? - kérdezem

Hát például mondd azt, hogy körtefa, apád ül a fiókba. Hát én ezt nem szeretem, mert olyasmit mondanak, amihez egy embernek nincs köze. Pláne az apjának.

És így zárult ma a beszélgetés a válásról, barátságról, a Ceausescu korszakról és Juliról, akibe Imre nem lesz hajlandó szerelmes lenni, pedig mindenki másba igen.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr26825197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása