Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.01.14. 11:42 tsetten

A nő, aki tetszik nekik

Címkék: imrológia mikisztán

Imre és Miki is igazi reklámfaló: szeretik az érdekes, vicces reklámokat, figyelemmel kísérik, elemzik őket. Ezt akár tőlünk is elleshették, de szerintem megfogta őket a rövid, sokszor igényes (és sokszor igénytelen) műfaj.

Pl. ott a babapopsi-krém reklám, amiben a mama elmondja, hogy mindig a legjobbat akarja a gyerekének, és ezért keni a fenekét ezzel. Hát ilyenkor Imre mindig, de mindig felháborodik. "Az a fontos, hogy mivel keni a seggét, vagy az, hogy hogy szereti?"- teszi fel a kérdést, hogy is mondjam, sajátos hangnemben.

Különösen szeretik a folytatódós reklámokat, a legeslegkedvencebb: Emese, a bugyuta banklány, aki különböző figurákat ölt, nem átall görkorcsolyázni a bankban, vagy szakállas-bajuszos rockerként feltűnni, kiskösztümöt bőrszerkóra váltva.

Legutóbb szőke parókában taxisnőként tűnt fel (taxisnőő!), és hát teljesen felajzotta az Ebattákat. Csabaaa, tudod ki ez? Na tudod? Tudod? - rohanták le a szintén reklámfaló Csabát, aki képtelen volt végignézni a reklámot, mert a két ebatta folyamatosan üvöltötte "hát megmondjuk, hát megmondjuk, nem találod ki, háháhá, ő Emese".

Szóval bármily abszurd Emese vált elsőszámú női főhősünké, lekörözve Mrs. Swannt is, a karib tengeri kalózinát. Van ez így.

Aztán minap felfedeztem egy filmet. Emese van benne, kicsit másként. 1998-ban készült abban és arról a Budapestről, amelyben én annak idején, ugyanakkor vártam Imrét, s ahonnan elmenekültünk ide, Jeddi lovagnak, hogy messziről imádhassuk.

Emesét egyébként Stefanovics Angélának hívják, és egészen különösen jó színésznő. Az alábbi linkeket csak úgy nézzétek meg, ha nincs halló és látótávolságban gyerek. Nem nekik való, a való.

www.youtube.com/watch

kis emeselógiához még:

www.youtube.com/watch

És ha valaki találkozik Emesével, akkor mondjátok meg neki, hogy szeressük.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr29877081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pinga · http://gyermekunk.freeblog.hu/ 2009.01.14. 20:30:44

Együtt jártam vele általános suliba..............háááát.Nem mondok semmit.Ha látom az üzenetet átadom. ;))

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.01.16. 07:35:46

Én is bírom, hatalmas arc! :)))))
süti beállítások módosítása