Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.01.15. 11:05 tsetten

Fondorlatos terv

Tegnap felhívott Kata mamája, és szomorúan számolt be arról, hogy úgy érzi, a lányát a harmadikosok kiközösítik. Jobban mondva a harmadikos lányok, mert ők teljesen más kaszt, mint a fiúk. (És ez már így is fog maradni.) A lányok a házibulikon mindig bezárkóznak a wc-be, és az egész házibuli tulképp annyi, hogy a fiúk örjöngenek a wc előtt, hogy jöjjenek ki, a lányok meg bent vihognak. Ez írtó izgalmas és meg nem unható játék mindkét félnek.  A lányoknak állandóan válságaik, lelki gondjaik, barátnős problémáik vannak. A fiúk pedig felzabálják a dzsemeskenyerüket, elől hagyják a tornacipőjüket, és csillagokháborújáznak. 

Namármost Katával szemben a következő kifogások fogalmazódtak meg a lányok részéről: túl piros az arca, amikor bejön szünetről, szőke a haja (mondták a barnahajú ikrek), nem szép.

Hasonló kifogásokkal élnek egymással szemben a lányok, a fiúk is egyre inkább érzik, hogy valami jön, átrendeződik a falka, megváltoznak a szabályok, a szokások. Elkezdődött az elhangyásodás.

Kata mamája azt találta ki, hogy beszéljünk a tancinénikkel meg a szülőkkel, hogy a gyerekeink elkezdtek kamaszodni, és ezzel kezdeni kéne tán valamit. Ámbátor - mondta Ági, a mama - ismerve a szülőket nem biztos, hogy partnerek lesznek a problémák megelőzésében.

Én meg azt találtam ki, hogy kéne írni egy bábelőadást a gyerekeknek. Ebben kicsit szembesíteni őket a falkalét előnyeivel és hátrányaival, modellezni a fiúk és lányok, a lányok és lányok, valamint a fiúk és fiúk meccset. A bábok pedig  olyan használati eszközök és tárgyak lennének, amelyek körül veszik a gyerekeket. Pl. azonnal rájöttem, hogy Imre tárgyiasulása egy kis Borzas Fogkefe, vagy egy Pöttyös Labda. De felléphetne még a Gyűrött Csokipapir, szerephez juthatna Anya Kalapja és Magassarkúja, a Színescerucák Kara, a Lepacázott Füzet, a Párjavesztett Tornacipő, a Félig Elrágott Kifli. Az operaház fantomját itt az Elfelejtett Plüsmackó alakítaná, ez is tuti.

Na, ezen töröm a fejem, mer jobb dolgom nincs.

(Kiváncsi lennék ki milyen tárgyal azonosítaná a saját gyerekét?)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr57879257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.01.16. 07:32:01

Ez baromi jó!!! Hatalmas ötlet! Vicám mikrofon lenne, Gergő papírzsepi, Ati egyelőre pedig teafilter :) én pedig szerintem egy nagypárna :)

Ingrid 2009.01.16. 19:06:40

Ez nekem is tetszik :) Helénáról most a buborékos ásványvíz jut eszembe, mert folyton pezseg :)
süti beállítások módosítása