Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.01.15. 15:07 tsetten

Szembe

Címkék: gábor

Mikor alakul ki az a képesség az emberben, hogy belenézzen a másik ember szemébe? (Van, akiben soha, tudom.) Az állatok szoktak-e egymás szemébe nézni? (Az emberébe igen.) És mi történik, amikor egymás szemébe nézünk?

Gáborral most ezt gyakorolom. A szembenézést. Hogy ne csak felém nézzen, ha szólok hozzá, hanem nézzen bele a szemembe. (labamba by Péterfy Bori.) Van, hogy hosszan szemezünk egymással, és van, hogy hiába dugom egészen közel az arcom, valahova máshova néz, egészen messze. Sokszor mondom magamban, hogy a haját még egy másik dimenzióból hozta, de tényleg van a tekintetében valami, ami egy egészen másik dimenzióba vezet. Who knows. Az ember titokzatos lény. És az állatok is.

(A fotó eredeti méretben, és a cikk a kis szembepáviánról mindennapi olvasmányunkon, a Cukiságon található)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr41879724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csenak 2009.01.15. 23:46:43

Szia, Csetten!

Már egy jó ideje rendszeresen megfordulok a blogodon, imádom ahogy irsz!! Bizony nagyon sokszor meggondolkoztatsz az épp felvetett témáddal ( mint pl most is ezzel a szembenézéssel). Szóval csak azt akarom mondani, hogy jó, hogy rád találtam, és tényleg jó olvasni téged!

Tulajdonképpen most azért vetemedtem kommentelésre, mert képzeld, ma volt a lányom táncházba, ahol felfigyeltem arra, hogy a sok gyerek között van egy darab Imre gyerek, meg egy darab Miklós gyerek, akik történetesen testvérek is! Namármost nem lehetséges szerinted, hogy pont az ''Ebatták'' lennének??
Naaagyon figyeltem, hogy ki is az anyukájuk, de nem tudtam meg...

tsetten 2009.01.16. 02:19:38

De-de-de, ők azok, csak nem velem, hanem az Apájukkal szoktak táncházba járni a Dombra, minden csütörtök este:)

Ingrid 2009.01.16. 19:52:52

Én is szeretem az elmélkedős bejegyzéseid. Elgondolkodtam picit, hogy mikortól nézett a szemembe... És azok, akik nem néznek, vajon mitől nem... ez utóbbit tudom, az előzőt pedig nem tudom megválaszolni magamnak.
süti beállítások módosítása