Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.02.04. 12:56 tsetten

Milyen teát?

Gábor eddig csak és kizárólag anyatejet ivott. Most valahogy azt súgják az ösztöneim, hogy el kéne kezdeni az alternatív itatást is. Van valakinek ötlete milyen teát és hogy elkészítve? Vizet? Palackosat-szénsavmenteset? Csőröspohár? Kiskanál? Normál pohár?

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr32922191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pinga · http://gyermekunk.freeblog.hu/ 2009.02.05. 09:42:25

Az én fiam nem szereti a teát.Sajnos.Párszor próbáltam babateát adni,de nem kellett.
Szerintem forralt-lehűtött vizet próbálj,vagy babavizet.Nekünk a csőrös pohár nagyon bevált,de szépen bögréből is ügyesen ivott.

tsetten 2009.02.05. 09:45:42

babateákkal nekem is van rossz tapasztalatom. mentateát, ilyesmit lehet nekik főzni?

pinga · http://gyermekunk.freeblog.hu/ 2009.02.05. 10:09:21

pff,ezt nem tudom.Talán mentát pont nem,mert allergizálhat.De lehet ez hülyeség.De pl. almateát főzhetsz neki.

tsetten 2009.02.05. 10:47:28

almát vízbe, megfőzni, leszürni? kompótlé jómagyarulmegmonva?:)

pinga · http://gyermekunk.freeblog.hu/ 2009.02.05. 11:58:24

Én így tudom:almát megmosni,vékonyan megpucolni.Megszárítani a héját,1 dl forró vízbe kb 1 ek kell.Megvárod míg kicsit kiázik,leszűröd. :)

Katónéni 2009.02.05. 19:45:26

Szia!
A babavíz ill. forralt,lehűtött víz pont jó.
Pohárból! Ügyesen!
A teát a nagymamák javasolják, mert azt hiszik a cukorral szeretetet adhatnak! :)
( 1-2 év múlva nagymama leszek,akkor is ezt fogom mondani...)
Egyedül a kamillateát javasolnám, azt is székrekedés esetén,mert kifejezetten béltisztító. Nyakig érő mennyiséget produkálnak tőle.:)

tsetten 2009.02.05. 19:54:40

Köszönöm a tanácsokat! Amúgy mindenhol olvasom, hogy teát ne, meg hogy cukros dolgokat ne, de igazából nem értem, hogy miért? Nem aszondom, hogy éjjel nappal cukros lötyikkel tömni a gyerekeket, de alapjáraton, normális (mi a normális?) keretek között nem jó, ha iszik-eszik édes dolgot? Végülis, az embernek cukorra is szüksége van. Nem tudom, mi a jó válasz, csak morfondírozom. Mert ugye teljesen lemondani a cukorról, hát az se egészséges. Vélem én...

Katónéni 2009.02.05. 20:44:51

@tsetten: a teában levő cukrot nem javaslom, elsősorban a babák fogait lehet tönkretenni a "cukros cumival".Persze ezek végletek,de hidd el a frontfogakon (már 2,5-3 éves korban)látni,ki kapott cukros italokat,ételeket.
Saját készítésű gyümölcslevek,reszelékek bőven visznek cukrot a szervezetbe.
Mindezek Gáborod korához "igazított" tanácsaim. Főként,hogy anyatejes a Drága! Hála Istennek,de főként az Édesanyjának!

tsetten 2009.02.05. 20:50:31

Köszönjük szépen a tanácsokat! Hogy még mindig szopik, az magának köszönheti a hős, merthogy olyan szorgalmas és öntudatos! :)
Egyébként Gábor Nyuszimamája rengeteg kompótot tesz el, tartósítószer nélkül, tanyasi, gyönyörű gyümölcsökből. Olyanok, mint az ékszer (kösz Nyuszimama!!!). Abból szoktam neki adni. Nem akarom cukrosleveztetni a fickót, majd akkor gyümölcslevezünk, azt amúgy is szeretem csinálni.

Katónéni 2009.02.05. 21:23:54

Drága Tsetten!
Ma találtam a blogodra,nagyon megmelengetted a szívemet! Köszönöm! Egyik másik bejegyzésednél a könnyeim is eleredtek.
Ölellek:Katónéni

Ui:Nyuszimamát is ölelem. Én még csak friss anyós vagyok! Háromhónapos!

cucka 2009.02.06. 16:55:57

Akkor most már én is be/lejelentkezem, mint "ügyeletes zugolvasótok"! ;)
Nálunk nincs tea, Hunc fránya ízlését tökéletesen kielégíti a víz. Egy éves koráig babavizet ívott, elenyésző mennyiséget, előnyben részesítette inkább az anyameleg tejet. Egy éves kora után meg szénsavmentes ásványvizet kap. Igyekeztünk olyat beszerezni, ami alacsony ásványianyag tartalmú.

tsetten 2009.02.06. 17:00:03

Hát én ma eléggé pofára estem, mert Gábor se vizet se almateát nem kért. Köszönte, maradt a tejnél. Isten hozott Téged is, meg Katónénit, akinek azt üzenném, hogy mindannyiónkból anyós lesz egyszer:)

Ingrid 2009.02.08. 19:34:26

Helena kap cukros teat. Eddig Hipp teat ivott, egy ideje harsfateat mezzel es citrommal. E ket utobbit csak egy eves koratol. Szerintem nem szabad tiltani a cukortol. En is probaltam, lehetetlen...
Nalunk egyelore cumibol megy az ivas, de szukseg eseten a pohar sem ismeretlen. Fo az arany kozeput.
süti beállítások módosítása