Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.10.03. 17:13 tsetten

Vonalak, sorok

Címkék: imrológia mikisztán

Eljött az idő, amikor I és M szépírásáért kezdhetek aggódni. Mindig találok aggódni valót:). Mindketten ugyanazzal a módszerrel tanultak írni, a hatalmas, rajzolt betűk felől a rendezett, arányos íráskép felé haladva. Imre még mindig nagyobb betűkkel ír, mint amit normálisnak tekintenek a humanoidák, és láthatólag nehezére esik neki beosztani a lapot. A sorok jobbra csúsznak (baoldalon egyre nagyobb a lapszél), ezt mondjuk én is így csinálom. Azt hittem azért van ez, mert balkézzel írok. Imre viszont jobbkezes, mégis a bal lapszéle szélesedik? HM. Miki viszont Imrével ellentétben apróbb betűkkel ír, mint az átlag, a sorok összecsúsznak, a vonalak szálkásak, egymáshoz ragadtak. És mintha sajnálná a papírt, mindent teleír, könyörögni kell, h a lapszélén ne tömörítse a szöveget. Elképesztő, hogy még mindig pontosan látszik: baj volt (van) a finommotoros mozgásukkal, a ceruza tartásával, a vonalak erőtlenek, bizonytalanok.... Mikor lehet ezt kinőni?

Érdekes az is, hogy továbbra sem szeretnek rajzolni, Imre azonban egyre több különös ábrát készít, rajta pálcikafigurák, térképek (na ná, Zs térképész). Nem vesz át semmilyen képi konvenciót, amit a kortársai rajzolás közben használnak (hogy rajzolunk, fát-házat-királylányt?). Mintha időtlen hieroglifák jönnének elő az ujjai közül, nem a plasztikusság a tét, az ábrák, mint kódok érdeklik.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr361425258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kryszti 2009.10.04. 13:10:42

Nem tudom, hogy a gyerekeknek ebben a korban, mennyire kell tudni szépen írni, és hogy mennyire fogok aggódni, ha majd a kisfiaink nem fognak szépen írni.
Mindenesetre én is az átlagosnál jóval nagyobb betűkkel írok, sőt kifejezetten nem szépen, és az egész lapot kitöltöm, a sorokat pedig nem követem írás közben. Szóval lehet, hogy Imre és Miki soha nem fogják kinőni, szerintem a fiúknál ezt érdemes lazábban kezelni. :)
süti beállítások módosítása