Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.11.05. 19:25 tsetten

Claude Lévi Straussra Gábor emlékezett

Hát elment a nagy öreg, és szerintem a legszebb ajándékot Gábor nyújtotta az antropológia mesterének.

Halála napján kezdtem el először rajzolni Gábornak. Előtte is nézegettünk rajzokat, képeket, könyveket, de eddig nem jutott eszembe rajzolni neki. Reggeli rituálénk, hogy elolvassuk az Ila házaspártól kapott Vakondos könyv maradékát (már amennyit meg nem evett belőle Gé), utána az állatos könyvet forgatjuk végig. Közben incselkedünk a bilivel, megvizsgáljuk, hogy még meg van-e Gábor lába (zöld egybepizsamáját nem szereti, minden reggel felmerül benne a gyanú, hogy a rugdalózó elnyelte a végtagjait), becummantja a kakaóját. 

Na és mindezek után vettem egy papírlapot, és rajzoltam rá egy nagy kört. Figyeltem, ahogy figyeli a ceruza vonalát. Utána két pontot rajzoltam rá. Még mindig csodálkozott. És akkor egy mosolygó szájat is kapott az Arc, és Gábor felderült, mint aki régi ismerőssel találkozott, mint aki valami nagyon otthonosat lát, mint aki felismer és megismer. Hirtelen lehajolt, és szokásos csócsálós puszilásával kezdte puszilgatni a figurát, aki kinőtt az ujjaim alól.

Este jött Strauss halálhíre, és ez jutott eszembe, ahogy Gábor meghajolt az ember két vonalból és két pontból álló képmása előtt. Respect, öreg mester!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr211503248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása