Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.04.16. 14:38 tsetten

Pályázat, segg és társai

Címkék: anyu

Múlthéten Szatmáron voltunk, és ha már arra jártunk, beugrottunk Kolozsvárra leadni egy pályázatot. Bemetünk a Nagy Szigorú Szűrke épületbe. Gábor rajtam lógott, mint ahogyan ezt egy jólnevelt gibbongyerektől elvárhatjuk, Miklós Imrén, és mindannyian ott ültünk Isten tenyerén, vagy hol.

Folyósók, ajtók, öltönyös urak, kósza nagypénteki nemtörténés. Végre megtaláltuk az ajtót a pályázathoz, leadási határidő előtt 47 perccel.

"Meghoztam a pályázatot" - mondtam én. "Te jó ég, nem rajzoltunk semmit!" - üvöltötte Imre és Miki, mert nekik a pályázat az, ahova rajzolni kell.

Gibbongyerekek nem csendben balra el.

Előtérben volt egy robosztus, három nőalakos kisplasztika, hatalmas farú és combú nők kiskölykökkel a karjukon. Miki csóválta a fejét, legalább itt eltakarhatták volna, mondta.

 

- Mit Miki, a seggüket?

- Miért, a segg az segg. Mit szépíted ? - Anya lobbitevékenysége a komplexusok nélküli testképért

 

...

Három nappal később, kiránduláson a Sárerdőre:

- Anya, ki kell mennem! - mondja Imre

- Pisilned kell? Miért nem mondod, hogy pisilned kell? - Anya újfent.

- Mert az csúnya szó.

- A pisi? Hát a pisi az pisi, a szar meg az szar. Nincsen ebben semmi csúnya. - Anya köti az ebet [vö. Bandi] a karóhoz.

- Biztos meg akarják kímélni a környezetüket - by Nyuszitata.

- De mitől könyörgöm? A pisi szótól? - Anya elméletet gyárt.

- Ja, és ha tudnátok, milyen gátlásosak a románok. A múltkor jött hozzánk egy román csávó, és bement a vécére. És megkérdeztem tőle, hogy papír kell? És mindenki rámüvöltött, hogy hogy beszélek - Máté kiegészítő története.

 

Hát így vagyunk.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr41068803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása