Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.07.06. 07:43 tsetten

12

Na és akkor leltár, hogy mit tud a legkisebb ebatta, így az évforduló után: kapaszkodva feláll és rövid ideig tartja magát kapaszkodás nélkül. Bármeddig áll kapaszkodva, és így járni is tud. Igazából azonban mászik elképesztő gyorsan, és bárhol, bármit elér. Kedvenc helye az alsó fürdő, ahol mindent megtesz egy kis wc papír dézsmálásért, és a belső lépcső, amit el kellett torlaszoljunk, mert határozottan elindult felfelé, a harmadik lépcsőfokról kellett levakarjuk. Ha éhes, akkor tátogva adja tudtunkra, nagyon gyakran megkíván dolgokat, és addig tüntet, amíg kap. Bármit megeszik, de kifejezetten a fűszeres, zaftos dolgokat szereti, naná, hogy a babaétel az utolsó, amit elfogyaszt, ha más nincs. Kipróbáltuk a tehéntejet, de megsértődött, és továbbra is szopik iszonyatos erőbedobással. Apró dolgokat szeret megfogni, símogatni, kis szöszöket-szálalakat, vagy a hűtőszekrényre rakott hűtőmágnes-gyűjteményt operálja le nagy kedvel. "Puszilni" is tud, ezt majdnem úgy csinálja, mint az "éhes vagyok" jelet, csak hangosabban cuppog. Apát tisztán mondja, nekem egy morgós mammammmama hangsor jut. A bátyjai az abszolút sztárok, amikor a szobában vannak csak rájuk figyel, és mindent megtesz, hogy bevegyék a játékba. Ha hárman vannak bármeddig elvan, figyeli, hogyan játszanak a nagyok. Ééééés a kedvence, na ki gondolta volna?, a kisautózás. Hosszú ideig ül a kisautókkal, vizslatja a kereküket, tologatja, burrog hozzájuk, hogy mikor került bele a férfiak licenszébe ez az érdeklődési kör, meg nem fejtem. Vannak kedvenc énekei, a "volt egyszer egy mehemed" az abszolút slágerlista vezető, de oda van a cirmoscicáért is, főleg azért, mert a macskákat is nagyon szereti.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr51229084

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Twitted by webcafero 2009.07.06. 08:33:28

[...]tabindex : 3, lang : 'en' }; This post was[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buboréka 2009.07.07. 12:18:47

Szia Csetten!!
Ott leszel a vendiakon??....majd megproballak kifigyelni :)))

meske 2009.07.08. 12:50:22

Utólagosan is Boldog Születésnapot kívánok a KisBuddhának! :)

Kryszti 2009.07.11. 21:34:50

Kedves Csetten,

Gratulálok a "legkisebb ebattához". Szinte hihetetlen, hogy már 1 éves. :)

Az előző bejegyzésedhez is szólnék.
Én is féltem a kisfiaink szülinapjától, hogy aznap elhatalmasodik rajtam valami borzasztóan rossz érzés. Hiszen a megszületésüket követően néhány órával masszív vérzés miatt újra operáltak, aztán intenzív osztályon kezeltek napokig. Rezgett a léc nagyon. :(
De bennem sem volt semmi szomorúság a fiúk szülinapján. Az eltelt 1 év alatt többször átgondoltam azt a bizonyos napot, akarva-akaratlanul is átéltem ismételten, és fokozatosan el tudtam engedni a rémségeket. Bennem is csak a szép és jó maradt.

Más: ismételten aktívan itt leszünk a neten Márkkal és Normannal. Az új oldalunk: krisztinasardi.com/

Várunk szeretettel.

tsetten 2009.07.16. 21:41:07

Buboréka, nem voltam ott, dolgoztam:(
Többieknek köszikösziköszi!
Kriszti hurrá!
süti beállítások módosítása