Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.08.11. 09:48 tsetten

7+1

Címkék: anyu

Hóhért akasztok az utóbbi napokban, magamat. Évek óta foglalkozom a gyásszal, a gyász-helyzetekkel, így kívülről figyelem magam. De ez sem mentesít attól, hogy belülről történjenek a törvényszerű folyamatok. Pedig szeretnék most minél nagyobb távolságra kerülni magamtól. Legalább az automatizmusok (önvád pl) ne indulnának be, ne tenném fel, és ne válaszolnám meg a megválaszolhatatlant, hogy miért történt. Közben arra gondolok, amire eddig annyiszor ilyen esetekben, hogy minden vezet valahova, minden olvasható jelként, értelmezhető helyzetként. És arra is, hogy minden másodpercnyi létezés létezés. És itt volt egészen pontosan 7 hétnyi és 1 napnyi létezés. Próbálom ezt az időt visszapörgetni, nem lehet. Persze, eltűnt időnek nincs nyoma. Ennek pláne nem volt. Dühít a tőlem függetlenü működő testem, ami nem én vagyok, amiben lejátszódott ez az egész levés-nemlevés, anélkül, hogy tudtam volna róla. Na jó, hát mi a tudás? A tudásom ebben az esetben értelmetlen és haszontalan lett volna. Az érzeteim kellett volna segítsenek, vagy legalább örömet nyújtsanak ehhez a 7 héthez és 1 naphoz, de ezalatt az idő alatt nem volt más, csak feszültség, szorongás, fáradtság. És ez fáj, ez fáj a legjobban, hogy nem tudtam semmi örömtelit teremteni, átadni ezalatt az idő alatt. Egyetlen este rémlik fel, amikor fagyit ettünk én és a három ebatta, és néztük a vízfelületen táncoló narancssárga fényt. Hátha abból begyöngyözött valami ebbe a 7 hétbe és 1 napba.

A legjobban az esett, hogy azt mondta valaki, még visszajön. Bárcsak lenne hitem, ilyen hitem. Végülis valami mindig újraszüli önmagát, én sem magamnál kezdődtem, és nem magamban érek véget, ezt tudom. Ez a 7 hét és 1 nap végtelenje. Szeretnék most belesimulni ebbe a végtelenbe. Lenni csak az az egyetlen és végtelen, narancssárga fényű, málna és csoki ízű, kétgombócos létezés. Semmi több.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr221302188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kryszti 2009.08.11. 12:02:46

Azt gondolom, és hiszem is, hogy minden élet, akár másodpercnyi, akár néhány hetes vagy több évtizedes egy hatalmas tapasztaláson megy keresztül, és tart egyfajta végső bölcsesség felé.
Neki most ezt kellett megtapasztalni, és Veled. Ebben a néhány hétben, és általad olyat élt meg, ami a további útjához kellett. Nem véletlen volt itt, Benned... Nem véletlen, hogy Téged választott erre a 7+1 időre...
Persze megértem, hogy szeretetet, sok szépet szerettél volna neki adni, és ennek elmaradása miatt kínoz a lelked. Én is így élném meg biztosan, mert a fent leírtakat hiszem, de az anyai énem a legteljesebb boldogság nyújtásával egyenlő.

manner 2009.08.11. 14:38:12

Óhhhhh! Remélem, tényleg visszajön!

Kendemami 2009.08.12. 00:43:51

Én hiszem, ha igazán Téged akart, visszajön. Nemrég hasonló történt velem, akkor nekem azt mondta valaki, hogy annyira sietett hozzám, hogy túl hamar jött. És tudom, hogy most ő van velem újra.
Átérzem az önvádas érzéseid, de próbálj előre nézni, öltöztesd a lelked ünneplőbe, hogy újra jönni akarjon Hozzád.

meske 2009.08.12. 11:07:43

Óóóó drága Tsetten!!!!! :(((((
Tudom, nagyon is tudom mit érzel. :(((
Igen, vissza fog jönni ha az a sorsa. Nézz bele legkisebbed bölcs tekintetébe, azt hiszem ott sok mindent meglátsz a mélyén. Lehet, hogy jön egy érzés, egy gondolat általa, ami megnyugvást hoz...
puszillak!

Zsuci 2009.08.13. 17:57:56

Próbáld meg elfelejteni ezt az önvádat! Nem azért nem maradt Veled, mert nem vetted észre! Ennek így kellett történnie. Hogy miért? Erre csak később kapsz választ, most felesleges is keresned! Csak elfogadni tudod a dolgokat! De azt muszáj, különben nagyon nehéz továbblépni!
süti beállítások módosítása