Ebattákról

Ebattákról, vagyis Imréről aki 1998-ban, Miklósról, aki 2000-ben és Gábor barátról, aki 2008 júniusában született. Az egyik csodabogár, a másik nagyfülű és a harmadik egész egyszerűen egy hős.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hozzászólások

  • Szorsa: Szia! Szóval olvastál, nem is tudtam. Bezárt, de meghívóval tudod olvasni továbbra is, csak kell e... (2011.02.19. 16:31) Le a pelenkával
  • ildiko78: Szia a harmadik gyerkőcnél én is meguntam a papírpelust, moshatóra váltottunk ha érdekel szívese... (2011.02.18. 08:24) Le a pelenkával
  • misspony: Hogy én mennyire örülök Nektek!!!!!!!!!! Mikor dolgoztam, naponta jöttem megnézni, vannak-e hírek... (2011.02.14. 10:43) Le a pelenkával
  • tsetten: Szia Rencsi, köszönöm! Szia Orsi, olvastalak, amíg be nem zártál, most is zárva vagy? (2011.02.12. 20:17) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • szorsa: Kedves asszonytársam! Nagyon meghatódva olvastam az írásodat! 6 otthonszületett fiú gyermekünk va... (2011.01.26. 12:53) Szüléstörténet, Geréb Ágnesnek dedikálva
  • Utolsó 20
br

Legjobb barátaink az állatok

2009.06.03. 21:32 tsetten

S.W.

Még mindig tart az ólom-időszak, ma különösen nehéz nap volt, nagy nagy pofonokkal.

Így edződik az acél, mondja a klasszikus, és tényleg nagyon igyekszem edződni.

Egyetlen dolog igazán nagyon nehéz, ebattáknak tartani a frontot. Nem, nem arról van szó, hogy most van egy vagy két rossz hangulatú nap , és ezt meg kell értetni velük. Arról van szó, hogy biztonságot akarnak tudni maguk körül, azt akarják látni - és igazuk van - hogy én teremtem meg ezt, én vagyok erre a garancia, hogy nincsenek bennem kételyek, nem ijedek meg, hogy úrrá leszek a szorongáson, a zaklatottságon.

Most pedig nem tudom, hogyan.  Ma este még nem tudom hogyan. Semmi racionális okom nincs arra, hogy azt gondoljam, reggel fogom tudni. De holnap reggel tudnom kell, hogy mihez kedjek azzal a szakadékkal, ami előttem, előttünk tátong.

Sokat gondolok Simone Weilre mostanában. Valószínűleg nála is úgy kezdődőtt az, amit sokáig fanatizmusnak láttam. Hogy egyszerűen megértette, az irracionalitással is szembe lehet nézni, méltóságot lehet adni az ésszerűtlen helyzeteknek.

Ha úgy vesszük, ezek a hétköznapi zuhanások, tényleg csak helyzetgyakorlatok. Nincs nagy baj, élünk, működünk, aztán lesz valami. Igazán lesz valami. Holnap. Vagy holnapután. Vagy azután. Mindegy, kivárjuk.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ebattak.blog.hu/api/trackback/id/tr61162207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2009.06.04. 13:57:54

Erőt és kitartást kívánok Neked, a mához vagy a holnaphoz vagy a holnaputánhoz. Meg fogod csinálni, mert hihetetlen erő van Benned. :)

tsetten 2009.06.04. 13:59:41

Köszönöm! Rajta vagyok az ügyön:)
süti beállítások módosítása